Gepost door: Eulinkonline | 20 juni 2010

EPG (Electronische Programma Gids) en PVR (Personal Video Recorder)


Het viel mij op dat geen van de drie providers een PVR (Personal Video Recorder) aanbood.
Daarom heb ik een mail gestuurd naar KickXL, en deze werd positief beantwoord.
Ik weet nog niet hoe EPG geraliseerd kan worden, er zijn bij Lijbrandt initiatieven om dit middels een website Ifanzy te doen.

Mail naar KickXL:
Heeft KickXL de mogelijkheid om een HDMI settopbox met EPG en HD-recorder af te nemen? Dit is wel het minimale wat tegenwoordig gevraagd wordt, ik zie hier niets over terug. Ik ben voornemens om een abb. bij u af te sluiten voor het project in Vorden, mits….. Of is hier technisch nog geen mogelijkheid voor? Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de AMINO A540 PVR In afwachting van uw antwoord, verblijf ik.

Het antwoord van KickXL:
Wij zullen in de loop van dit jaar de Amino 532 lanceren waardoor jouw wensen worden ingevuld.
De exacte prijzen en voorwaarden volgende komende weken op onze site.
Mvg,
Team KickXL

Ik vroeg mij af of je de PVR functie geheel door een software pakket kunt laten overnemen.
Weet iemand of zo’n apllicatie bestaat, en wat kan het allemaal?


Geef een reactie

Categorieën

