Gepost door: Eulinkonline | 26 september 2011

Storing KickXL (andere providers ook?)


Vanmorgen 26.09.11 geen tv, internet en telefoon. Om 8.30uur gebeld met Kickxl, daar was de storing nog niet bekend. Om 12.00uur nogmaals gebeld, en gevraagd naar de status. Kickxl had om 11.00uur een mailtje van KPN ontvangen dat er een defect in de wijkcentrale vervangen zou gaan worden. KPN heeft geen tijdsindicatie gegeven. Kickxl denkt dat in de loop van de dag het opgelost zal zijn. Op de vraag waarom de ring niet overgenomen word, werd geantwoord dat het probleem in de wijkcentrale plaatsvond. Op mijn vraag waarom Hengelo ook storing heeft, werd geantwoord dat hengelo en vorden 1 wijkcentrale heeft.

Niet iedereen heeft gelukkig last gehad van deze storing.

Storing opgelost om 19.15uur.

Geef uw reactie als andere providers deze storing ook hebben gehad.

Aanvulling 29.09.11

Zonder dat er om gevraagd te hebben, ontvingen KickXL klanten een VVV waardebon ter waarde van € 15,– Dit alles als tegemoetkoming ivm de dag storing, waarvan KickXL zich goed kon voorstellen dat klanten hiervan hinder hebben ondervonden.

Ook zat er een excuusbrief  bij waar uitgelegd werd wat er aan de hand is geweest.

  • Zijn er klanten van andere providers die deze dag ook storing hebben gehad?
  • Hebben deze providers ook een excuus naar hun klanten gemaakt?

 


Responses

  1. Vandaag wel de rekening van KickXl in mijn mailbox mogen ontvangen. Ik zag hier echter geen verrrekening van een dag geen Internet/telefoon/TV. Op de website van KickXl ook geen enkele boodschap over deze storing laat staan de oorzaak er van.

  2. De kans is groot dat KickXL deze dag niet in mindering gaat brengen. Als u een tegemoetkoming wenst, dient u dit kenbaar te maken aan KickXL.
    De storing ondervond ik ook als vervelend, maar als dit een incident blijft heb ik er vrede mee.

    Als 1/30e * € 55,– (voorbeeld abb.) = € 1.83 de moeite waard is om terug te vorderen. Het wordt anders als je echt schade hebt geleden, maar deze zullen zeker KickXL in kennis stellen.

    Wat ik persoonlijk wel vervelend vind, is dat ze € 10,– korting voor 3 maanden adverteren, terwijl dit niet in mindering wordt gebracht op de eerste 3 nota’s. Na diverse belletjes is mij de belofte gedaan dat in maand 4, 5 en 6 deze creditering zal geschieden.

  3. ja en daar komt nog bij, dat kickxl slecht te bereiken is , niet telefonisch en niet per mail,zouden ze al nattigheid voelen, dat glasvezel geen succes is.

    • Glasvezel is zeker wel een succes, bekijk het alleen maar is in het aspect dat je voorbereid bent op de toekomst.
      Mijn persoonlijke ervaring is dat KickXL wel goed bereikbaar is.
      tevens vindt ik het een groot voordeel dat het werkt met een ticket systeem. Hier kun je goed op terugvallen.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers op de volgende wijze: