Gepost door: Eulinkonline | 7 november 2011

Mykickxl inlog probleem?


Eulinkonline (@MyckelEulink) heeft een tweet met je gedeeld: ‘MyckelEulink: Wie ervaart ook problemen met inloggen op #mykickxl? #glasvezel #Vorden @KickXL’ —http://twitter.com/MyckelEulink/status/133459953238278144

Sinds een aantal dagen heeft KickXL een nieuwe pagina voor Mykickxl, sindsdien kan ik niet meer inloggen op deze site. De melding is dat gebruikersnaam niet bekend is. Ik ga ervan uit dat ik de enige ben met dit probleem. Mocht u hetzelfde ervaren, laat dit dan weten via een reactie op dit bericht.

Onderstaande foutmelding komt naar voren:

Na contact met de helpdesk geven ze aan dit probleem nog niet te hebben ondervonden bij andere klanten.

Update 07.05.11:
Ik ben inmiddels terug gebeld, ik ontvang per post een nieuw éénmalig wachtwoord. Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn volgens KickXL.

 

Update: 10.11.11

Eénmalige wachtwoord ontvangen, het werkt weer

 


Geef een reactie

Categorieën

