Gepost door: Eulinkonline | 17 december 2011

Waarom heeft KickXL het ticket systeem afgeschaft?


Waarom zou  KickXL de mogelijkheid om zelf een ticket aan te maken, op mykickxl, hebben afgeschaft?
Dit was juist de manier om duidelijke communicatie op te zetten, waar de klant zijn probleem duidelijk en chronologisch kan versturen. Je kunt dan via evt. een telefoongesprek naar deze gemaakte ticket verwijzen.

Het antwoord dat de eerste lijns hierop geeft is dat ze de klant zo snel mogelijk willen helpen. Helaas verzanden veel bellers in een discussie, en worden bijzaken belangrijker dan hoofdzaken. Terwijl je met het open ticket systeem kunt verwijzen naar de kern van het probleem.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers op de volgende wijze: