Gepost door: Eulinkonline | 22 juni 2015

Een dag na de landelijke storing


Vanmiddag 16.31uur ontving ik in mijn mail een excuusbrief over de landelijke storing van Telfort glasvezel.

Op twitter gonst het nog na van de klanten die (nog) geen verbinding hebben. Dit zou opgelost (kunnen) worden door het glasvezelmodem 30seconden stroomloos te maken, en daarna te herstarten. Mocht dit niet helpen neemt u dan gerust contact op met de Telfort helpdesk.

Helaas is de oorzaak niet bekend gemaakt, nu zullen klanten minder begrip kunnen opbrengen voor de opgeloste storing. Nu weten de klanten (helaas) niet of Telfort bezig is met de voortdurende DNS perikelen, of dat de DNS perikelen juist nog problematischer worden dan het al was.

Zie hiervoor het artikel van gisteren bij het kopje “Voordelen”

excuus mail


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers op de volgende wijze: